“Global bir marka” olma vizyonu ile dış pazarda da faaliyet gösteren Orkide, yaklaşık 100 ülkeye çoğunlukla kendi markasıyla ihracat yapmaktadır.
Orkide; sahip olduğu küresel kalite standartları, ürün çeşitliliği ve yüksek üretim kapasitesi ile her geçen yıl ihracat yaptığı ülke sayısını arttırarak, ülke ekonomisine daha fazla katkı sağlamanın mutluluğunu yaşamaktadır.
Ülkelerin mutfak kültürleri ve bitkisel yağ tüketim alışkanlıklarına göre Ar-Ge faaliyetleriyle yeni ürünler de geliştiren, yüksek üretim teknolojilerine dayalı teknik altyapısıyla bu ürünleri global standartlarda üreten Orkide; ana markası "Orkide” ile birlikte “Oba”, “Vera” ve “Abide” markalarıyla ihracatta geniş bir ürün yelpazesine sahiptir.
Orkide; sahip olduğu küresel kalite standartları, ürün çeşitliliği ve yüksek üretim kapasitesi ile her geçen yıl ihracat yaptığı ülke sayısını arttırarak, ülke ekonomisine daha fazla katkı sağlamanın mutluluğunu yaşamaktadır.
Ülkelerin mutfak kültürleri ve bitkisel yağ tüketim alışkanlıklarına göre Ar-Ge faaliyetleriyle yeni ürünler de geliştiren, yüksek üretim teknolojilerine dayalı teknik altyapısıyla bu ürünleri global standartlarda üreten Orkide; ana markası "Orkide” ile birlikte “Oba”, “Vera” ve “Abide” markalarıyla ihracatta geniş bir ürün yelpazesine sahiptir.